Hemklickat till trollet!


Från 'Baby Green' i ekologisk bomull, matchande liten hatt med haklapp. Hur gullig är inte de små tottarna på mössan? Eknkelt och stilrent som passar tjej som kille! Tog den minsta storleken i båda så det kan användas i sommar.
Pram shoes från 'Starchild' som tillverkas här i U.K, har skrivit om dem här innan! Finns HUR många olika mönster och färger som helst och jag vet ett litet troll som kommer ha flera stycken av just dessa! Kika in på deras hemsida, ni kommer inte bli besvikna!
 

Kommentarer
Anna säger:

Himla fin mössa! De där tossorna måste jag spana in - har sett sådana på andras bebisar men aldrig i butik! :-)

Svar: Dom är superpoppis här! Jag har köpt dem i present till alla jag känner i Sverige som fått smått och även alla här. Har blivit lite av en standardgrej då man ändå kan variera dem i all oändlighet då det finns så mycket att välja mellan. Vet ingen som är missnöjd med dem så absolut värt att kika på!
Anna Erica Baltzer

2013-02-08 | 13:31:11
Bloggadress: http://enannanblog.blogspot.com
Camilla ♥ Gravid säger:

Tack :D Bara hoppas dom inte spricker eller blir fula... Gjorde dom 2 veckor innan jag fick veta att jag var gravid haha :P

2013-02-08 | 15:38:56
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback