Godmorgon

Vågar jag nämna natten? Så ont att jag vaknar helt svettig av smärtan. Underbart! De tror att det är tarmarna som blivit hoptryckta och därför har svårt att jobba utan att krampa och göra otroligt ont. Det gör som mest ont att ligga ned men vad ska man göra, stå och sova?

Så länge det inte är något med bebisen så får det göra ont, jag tänker inte åka till sjukhuset. Det värsta är väl om det är tarmvred men det gör ju knappt ont när jag står upp så chansen är väl inte så stor.

Somnade och vaknade till och från hela natten men vaknade perfekt till Beyonce's uppträdande från the Superbowl igår natt vid halv två ungefär. Wow! Vilket drag!

Det blåser och är snorkallt ute. Hua, skönt att sitta inne och mysa med hundarna innan vi sätter igång och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback