Bm + Prover + Choklad

Besöket hos barnmorskan gick bra, blodtryck och allt såg bra ut. De tog prover som vi får svar på nästa vecka, mätte magen som ligger på 29 i mått. Trollets hjärtaslag skrevs ner i mappen men den ligger kvar i bilen. 
 
Mina ben var inte svullna alls utan såg otroligt bra ut för en gravid tjej :) Jahopp, då kanske man blivit lite hemmablind då?
 
Jag har svidat om till min fina rosa plyshdress och sitter i soffan med tre hundar, en kopp te och en chokladkaka minsann. Det tyckte jag att jag kunde unna mig efter nålsticket i armen.
 
Ikväll blir det att gå ut och käka middag, orkar inte laga mat plus att det inte finns något att se på TV så vi kan lika gärna gå ut och slå ihjäl någon timma eller två.
 
 
Här är stolarna vi kikar på till det lilla matbordet. Vad tycker ni?

Kommentarer
Sigrid säger:

Härligt att allt som kunde mätas idag ser bra ut!

Svar: Ja verkligen <3
Anna Erica Baltzer

2013-02-01 | 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback