29+0

Nu har man gått över 200 dagar, 203 för att vara exakt! Tänkte skriva något fyndigt på dag 200 men det glömdes bort.
 
Hur det känns? Ja du, det känns, i vänster knä, rygg och vänster höft. Ska kolla igenom BB-väskan som jag packade i all hast för två veckor sen när vi åkte in. Skadar ju inte att förberedd.
 
Fick just nu ett mindre trevligt samtal från de som vi köpte skötbordet av, det kommer inte komma några hjul! Jag är så arg så jag kokar. Det är andra regler i Sverige och här och därför får de inte sälja skötbord på hjul här enligt reglerna. Fine, jag köper det. Men då ska det inte stå på hemsidan att de kommer med hjul för att sedan lova att de ska sickas ut för att jag sedan ska behöva ringa och FRÅGA var hjulen är endast för att de ska säga att det kommer inte komma några hjul! 
 
Jag har sagt att fixar de inga hjul så får de komma och skruva ned det och ta tillbaka det på en gång. Jag kan inte bete mig så mot mina kunder (lova hit och dit) för att sedan inte uppfylla det jag lovat och bara skita i det så då tänker jag inte heller tolerera det. Så enkelt är det!
 
 
Nu är det upp till dem, antingen ger de mig fyra hjul eller så får dom anlita någon att komma hit för jag tänker inte ödsla min tid på att skruva isär det när jag blivit LOVAD något. Så funkar det inte. No more Mrs Nice!
 
Låter kanske som en struntsak men jag är så TRÖTT på att allt ansvar alltid ligger hos mig och ingen annan verkar ta ansvar för något de gör! Så är det med det!
 
Nu ska jag gå och ta ut min frustration på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback