Sista Lördagen i April

och det är svinkallt. Jag är trött på att tjata om ens prata om det men vart är VÄRMEN? Trött på att behöva ha vinterjacka och mössa på mig så fort jag ska gå ut. Sommaren kommer ju bli jättekort innan det blir höst och sen vinter igen.
 
I alla fall, tvätten ska ut, bajs-Pelle här har sett till att tvättmaskinen går varm.
 
Natten har vart jättebra och jag ska inte klaga som ny mamma som får 8 timmars sömn. Igår tog vi Snobben med oss ut och åt tapas och drack ett glas vin. Kom hem lagom till ännu en flaska för gamen och vips så var det läggdags för oss alla.
 
Idag ska jag ta tag i lite städning, pappan är på jobbet och imorgon kommer Snobbens farmor och farfar i några dagar.
 
Igår fick jag ett ryck och kastade in alla hundarnas leksaker i tvättmanskinen, nu ligger de på elementet och torkar, vilken HÖG! Bortskämda de med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback