Nu är den beställd..

Måmga tycker jag är knasig, men jag fick ge med mig. Ge med mig till mitt inre 'jag måste ha' och så blev det. En Emmaljunga Mondial är beställd från Sverige och på väg hem till mig. Jag ville ju helst ha den igår men det tillverkas tydligen på beställning så jag får snällt vänta 2-3 veckor.
 
Tog en marinblå trots att den espressofärgade läderetten är sketasnygg, men marinblått är mer jag. Om jag ska vara ärlig så var det däcken som sålde den till mig. Ett tag tänkte jag köpa bara chassit med däcken och använda den insatsen jag redan har här hemma i svart. Men nej, ett barn kanske är allt jag får och då vill jag kunna skämma bort honom och mig själv och beställa något jag suktat efter!
 
Sagt och gjort!
 
Den här har jag sen innan, den köpte jag när jag väntade George. Den har legat på vinden över ett år och har blivit lite ful i chassit tyvärr.
Men visst, många har påpekat att de är ganska lika och de är de ju. Men men, nu är den beställd och jag är så glad!

Kommentarer
Pia säger:

Jag tycker du gör helt rätt. Skulle ha gjort samma sak om jag äntligen fick min lille bebbe. Nu blev det ju aldrig så för mig, så jag förstår dig precis <3

Svar: Då tar vi det som ett godkännande :)
Mrs Baltzer Bayne

2013-04-19 | 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback