Lördag

och solen lyser. Det är kallt i luften men solen är i alla fall här så vi ska snart bylsa på oss och gå ut på en riktig långpromenad. Tvättten ska först hängas ut och jag är redan på tredje maskinen nu på morgonen.
 
Maken har åkt iväg och spelat i sin golftävling och Mason sover i sin Coco Bloom bouncer. Jag är SÅ nöjd med den! Visst är den STOR och väger ett ton men den är snygg och Mason ligger som en prins där i.
 
Annars då? Ja det är lite trist att vara ensam hela helgen, tyvärr är det ju inte helt ovanligt att jag är det heller för er som läst min blogg en längre tid. Min man jobbar hårt, långa dagar och ofta vilket resulterar i att jag är enam mycket. Vilket är ett av skälen att vi har tre hundar. Så jag slipper sitta helt själv. Nu har jag ju prinsen ochså men jag alltid sagt att jag helst ser helgerna som familjetid. Men men, man kan inte få allt här i livet!
 
Mason i sin Coco Bloom i sina fina kläder från Newbie ♥ (storlek 44)

Kommentarer
Pia säger:

Pappsen måste jobba o dra in pengar så mammis in shoppa fina saker till bäbis och vovvisar ;)

2013-04-15 | 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback