Lexington - Filt - Snobben

Ja jag vet det blir lite tjatig, men när jag väl snöat in på något har jag svårt att slita mig! Snart kommer den här snygga filten pryda Mason's rum. Det får snart vara nog med filtar, jag vet inte var jag ska ha alla?
Det kommer nog matcha finfint med de fina lakanen från Newport han fått i present. Blåvitrandigt såklart. Kruxet är bara att jag måste hitta ett svenskt täcke och kudde då måtten inte är densamma. Men det ska ju inte användas en på ett tag.
 
Kommer bli snyggt i hans vita Stokke säng när han blir lite äldre!

Kommentarer
Pia säger:

Svenskt täcke o kudde är väl bara att köpa på Ikea?? Kanske måste man köpa i Sverige, men det är ju inte heller så svårt om man har kontakter ;)

2013-04-29 | 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback