Kvällsbesök!

Ikväll kommer Diane hit och håller oss sällskap när maken-pappan är ute på galej! Det vankas Michelin Star middag för vissa (inte jag) och tråkig mat för en för oss andra (alltså jag)...
 
5 rätters med vin och annat gött för vissa (inte jag) och antagligen pasta och mjölk för oss andra. Men Diane lättar alltid upp det! Helrolig tjej med skinn på näsan som alltid får mig att skratta.
 
Plus att det är rätt skönt att vara 'ensam' ibland. Med ensam menar jag, mig själv, en bebis och tre hundar! Men då kan jag äta vad jag vill, när jag vill, gå och lägga mig när jag vill (beroende på bebis såklart) och titta på vilket skräp som helst på TV!
 
Har precis haft en hantverkare här då vi har en vägg som verkar lite fuktig. Verkar, den verkar inte, den ÄR fuktig! Så fuktig att det lilla verktyget de använder skrek som ett brandalarm. Det är väl inte jättekonstigt med det dåliga vädret vi haft under så lång tid men trist ändå att man ska behöva se till allt hela tiden, oh vad jag skulle önska att jag bodde i en hyresrätt. Då slapp man alla sådana utgifter.
 
Nu ska det städas upp lite innan hundarna ska ha middag och Diane kommer. Ha en fin kväll!
 
En gammal bild från när hela familjen var och hälsade på i London!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback