Hemsklickat från Lexington

Ett vitt påslakan. Har nästan bara lakan från dem nu för tiden. Tycker om kvalitén och att de håller sig snygga.

Så man kan aldrig ha för många säger jag!

Finns inget bättre än att krypa ned i en renbäddad säng. Ser fram emot när jag får bädda lillens säng med hans lakan från Lexington. Det dröjer dock då man här inte gör det förrens 12 månader av säkerhetsskäl!

Är faktiskt lite tjurig på Lexington, jag skickade tillbaka en filt till dem som de nu vägrar byta för de hävdar att jag tvättat den?! Även att jag tagit ut den ur förpackningen. Det är väl dock självklart att man tagit ut den för att se hur den ser ut? Vet inte om jag ska ringa dem? Har inte hört något från dem på flera dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback