Helgen som var!

Vi hade som sagt besök av Amy och Rob och deras dotter Ellie! De kom halvsent på Fredagkvällen så vi gick ut och träffade A & O innan de kom. Det vart inte sängen förrens 1 på natten vilket jag fick sota för på Lördagen. Ush vad trött jag var.
 
I alla fall, ute och käka frukost, Mason sköter sig exemplariskt såklart, säger inte ett ljud. Iväg och hämta hundarna för att åka till Gosford och gå runt dammen och kika på fåglarna.
 
Hem, lämna av hundarna för att åka till North Berwick och käka krabba och fish & chips i solen. Hem, byta om, tvätta flaskor och packa in oss i bilen för att åka till Archerfield och käka middag, pust! Hem i säng och vaknade runt 10 på Söndagen. Ut med hundar, mata hundar, mata barn (inte i den ordningen) göra iordning oss och ut till Falkos för frukost.
 
Hem till oss för att fika och leka med hundarna och snacka lite skit. Tog farväl och vilket lugn som lade sig över huset. I fem minuter, sen satte kolik-Pelle igång och det var full kaos igen.
 
Pappan gick och tog en siesta och jag tog tag i städningen. Vi somnade ganska omedelbart när det var läggdags vid 11. Nu sover bebis där uppe och jag har precis tryckt i mig frukost. Det ser ut som 'hej kom och hjälp mig' här hemma och det luktar SKIT om jag ska vara ärlig. Jag köpte hem lite helg-gott till hundarna, nämligen tjurmuskel (aka tjursnopp) och det luktar gamla soppor, men hundarna ÄLSKAR det såklart så då får man bara stå ut och sen snäll ut!
 
Hundarna sover, ungen sover och jag borde väl sätta igång här kanske?
 
Men först helgen i lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback