Fotovägg

 
Vi skulle ju haft tapet på den här väggen men det har inte hunnits med så istället köpte vi en massa ramar och ramade in några av de fina korten han fått. Jag är så himla nöjd och man kan ju byta ut det som sitter i ramarna med ålder och om man ändrar stil vilket man inte riktigt kan med tapet!
 
Lilla snobben ligger på en kudde brevid mig i soffan och sover. Pappan kollar på golf på TV, vi har ätit thaimat och jag är proppmätt.
 
Igår kväll var jag och två tjejkompisar på spa't på en liten föreläsning om Aromatherapy Ass. vi drack champagne, åt snittar och shoppade. Perfekt kväll. Snobben var hemma med pappa och kikade på golf. Vi fick mms på hur de hade det och jag var inte ett dugg orolig. Imorrn och Söndag ska pappan spela i en golftävling han hoastar så jag, snobben och hundarna har oss själva att ta hand om! 

Kommentarer
Camilla ♥ Gravid säger:

Så fint!!
Hoppas helgen blir bra trots att ni är ensamma :)

2013-04-13 | 21:43:46
Bloggadress: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback