Fler presenter

Även Rosie kom med en present till Snobben! Hennes dotter fick bland annat ett par gula Hunter gummistövlar av oss när hon var liten så vi fick ett par URGULLIGA Ugg boots till Mason som han troligtvis kan ha nästa år!
Hur söta är de inte?
 
Nu börjar det tryta med plats i både garderoben och alla korgar så nu får vi nog dra ned lite på shoppande. Äsh, who am I kidding? Jag har ju precis börjat! Trots en fullspäckad helg har jag minsann lyckats klicka hem både det ena och det andra. Bland annat från Ralph Lauren och Jasper Conran.
 
Även lite presenter till en del små nyfödda i vår omgivning. I LOVE TO SHOP!
 
Men efter den här helgen så får jag nog lugna ned mig lite, han kommer aldrig hinna använda allt annars.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback