Fire fire

Idag var det nära ögat vill jag lova! Jag hade tänt ett doftljus för att försöka få bort den västa sopplukten efter hundarnas tjurmuskler i väntan på sjukvårdaren. Hon kom och gick och så tittade lilla solen fram. Sagt och gjort, ut med vagnen, koppla hundar, bära ut bebis, låsa dörr, ta på sig skor och packa det vikigaste.
 
Slänger av en bit plast från vagnen på bordet och går.
 
När jag kommer hem så har jag råkat slänga plasten PÅ det brinnande ljuset! Solen sken så genom fönstret att jag inte reagerade på att det var tänt. Som tur var skedde det inga skador men det var bra nära.
 
Sjukvårdaren tror att Mason är förkyld och därmed tappat 'rösten' han kan inte skrika (tur eller otur) utan piper mest som en fågel stackarn. Det är nästan värre att inte kunna höra honom. Efter en promenad i solen och efter att ha lagat en omelett med en hand (ungen i den andra) sover han nu. Hundarna också för den delen.
 
Det har vart leverans DELUXE här idag och det har kommit tre olika leveranser, vanliga posten, TNT och DHL. Det står tomma kartonger ÖVERALLT!
 
Här får ni en liten sneak peak på det ena paketet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback