3560 gram

det betyder ju att han kan sitta i en bärsele! Hur glad vart inte jag då det är där han helst vill ligga på vårat bröst hela tiden då koliken verkar bli bättre när han får ligga lite på magen. Woho, började kika runt på vad som fanns men ser då att de måste vara 53 cm långa OCH väga minst 3500...
 
Tji fick jag då. Då blir det ingen bärsele än på ett tag. 
 
Men eftersom jag hade 400:- tillgodo hos de jag köpte vagen hos så tog jag en Chicco bärsele för att prova, vem vet, han kanske inte alls gillar och sitta där och då slipper jag slösa pengar på en dyrare Baby Björn. Man får inte vara dum.
 
Tog den i svart så passar den det mesta!
 

Kommentarer
Pia säger:

Köp en bärsjal! Där kan spädisar ligga. Finns massor av knytanvisningar och sidor om bärsjalar.
Kramis

2013-04-27 | 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback