Shopping

Jag har en känsla av att det är en pojke till. Och blått finns inte att köpa som bastyg längre så jag tog chansen när jag såg den! Man får med liggdelen med 'locket' men inte sufletten. Den får man köpa till om man vill ha den i blått men det funkar såklart med beige eller svart också för den delen.
 
Ett helt rött sett har jag också köpt, suflett, 'lock' och sittdel. Då blir liggdelen grå eller varför inte blå?
 
Stu tror det blir en tjej, bara för han såg nämligen en speciell fågel där rimmet går såhär
1 for sorrow 
2 for joy 
3 for a girl 
4 for a boy 

Han såg alltså tre stycken. Fågeln är... Vad den hu heter på svenska. SKATA, var tvungen att använda Google translate :)
 
Köpte även ett myggnätoch har hittat ett par terränghjul i Edinburgh som jag funderar på att åka upp och köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback