Kan det vara sant?

Att jag har fått en Bugaboo helt gratis? Ja det ser nästan ut så. Den behöver lite TLC men det är ju det jag älskar. Att fixa och mecka och göra dom fina igen!
 
Den behöver en ny broms och lite annat smått och gott men GUD så kul att dona med. Ska hämta den ikväll så får vi se vad som behöver göras. Jag är bara glad att jag har något att göra ett tag.
 
Då kan jag spendera dagarna med att leta reservdelar på nätet och vem vet, antingen behåller jag den eller så fixar jag till den och säljer den.
 
Nu vill jag inte ha något helt gratis så jag har kommit överens om att jag ska skänka pengar till McMillan cancer research som en betalning istället då dom inte ville ha pengar.
 
Med eller utan bebis så är min hobby att restaurera vagnar. Tvätta, putsa, sy, laga, smörja.... Listan är lång!
 
Det är en Cameleon i grå-sand. Grå är favoritfärgen medans sand inte riktigt är det men jag har röda överdrag att byta med i alla fall!
 
Nu har ju den nya modellen precis kommit ut och jag ville ju ha den men kan jag fixa till den här till nyskick så behåller jag den nog och sparar nästan 9000:- som en ny kostar. Det är 9000:- vilket inte inkluderar alla tillbehör :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback