Jag mår som ett as!

Japp, vart ska jag börja?
 
Nu vet jag ju dock inte vart illamåendet kommer ifrån, det kan vara en av tre saker eller alla tre. Så idag fick jag rota fram mina åksjukearmband. Nu är det slut på det roliga. Jag kan inte ligga i sängen och kvida längre.
 
Biverkningarna av medicinen som jag slutat ta ihop med anemin ihop med graviditetshormoner och jag mår som ett utskitet äppelskrutt. Yrsel från medicinen, ett fett blåmärke efter jag ramlade in i badkaret igår, flottigt hår som jag inte orkar tvätta ihop med en garderob där inget ser snyggt ut. Om jag har lust att jobba? Inte mycket va!
 
Men sånt är väla livet? Försöker ladda upp en bild med mobilappen men det funkar ju lika jävla bra som vanligt. Förbannade apphelvete! Jag fattar inte varför dom ens gjorde en app när den ALDRIG funkar?
 
Kanske inte direkt bebissnack men jag måste ju få avreagera mig någonstans. Borde väl skriva någon dagbok hur man mår men det är ganska lätt att komma ihåg, KASST!
 
Ja jag glömde ju säga att jag har ont i ryggen också, en inflammerad kota i svanken eller nått liknande. Har ju bara haft ont nu i över 2 månader. Svårt att gå, sitta och ligga. Svårt att lyfta hundarna och sätta på dem koppel och halsband. Ser ut som jag skitit på mig när jag ska lufta in dem i bilen. Lösningen? Det är bara vänta på att den mår bättre. Jag har ju all tid i världen så jag kan ju sitta här och vänta!
 
Ska vi ta lite gravidsnack då? Appen jag laddad ned säger 6+6, jag säger 6+4 men vem vet? Det plingar till i ny vecka och det överernsstämmer inte alls med mina uträkningar men men. Två veckor idag är det tidigt UL som gäller. Då hoppas vi se hjärtat. Ser vi inget hjärta då ska jag hoppa med fötterna först ner i en bunke cement. Bara så ni vet.
 
Nu ska jag försöka sätta mig på andra skinkan så ryggen inte går av på mitten! Ha en trevlig dag // Bitterfittan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback