Tid hos läkaren

har fått en akuttid hos läkaren för att se vad som är fel. Dom tror att det kan vara en urinvägsinfektion som jag själv tänkt men med alla kissprov jag gett så borde dom sett det tidigare. Annars står det mellan en vanlig infektion och blodförgiftning. Jag ser fram emot båda lika mycket. Vet inte hur man behandlar blodförgiftning men det blir nog en dos antibiotika i alla fall. När jag kommer hem ska jag sova. Eller i alla fall lägga mig i sängen.



Orkar inte jobba mer idag. Gav det ett litet försök imorse och fick iväg en del mejl men mer orkar jag inte. Ush om man bara kunde somna och aldrig mera vakna förens allt var klart. Istället för att sitta och vänta på ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback