Lista av år 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på semester med brorsan och hans FV.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min bror och flera vänner.
Dog någon som stod dig nära?
Ja. Min underbara farmor.
Vilka länder besökte du?
Dubai. Spanien. England. Sverige och möjligtvis Amsterdam.
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ett barn som lever kanske?
Vilken/vilka dagar från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Dagen farmor dog. Dagen vi fick reda på lilla plusset.
Vad var din största framgång 2011?
Ingen aning. Troligtvis ingenting.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade influensan i början av året.
Bästa köpet?
Kan inte minnas av allt jag köper.
Vad spenderade du mest pengar på?
Vin.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
George.
Vilken musik kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jazz.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.
Smalare eller tjockare?
Smalare.
Rikare eller fattigare?  
Ungefär samma.
Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och brytt mig om skitsaker.
Hur tillbringade du julen?
Hemma med influensan.
Favoritprogram på TV?
Real Housewifes.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Gud!
Något du önskade dig och fick?
Ja och nej.
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, George.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade morning sickness och satt hemma i min rosa mysdress.
Vad fick dig att må bra?
Tanken på året 2012.
Vem saknade du?
Min familj.
De bästa nya människorna du träffade?
Inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback