Farmor på besök

För flera år sedan fick jag ett par fluffiga svarta vantar av Farmor. En av dom försvann men jag behöll ändå den andra ifall den första dök upp. Den har legat med en hel del annat i en tygpåse i en garderob och jag har inte sett den på säkert två år. Igår drar jag ut min vita tvätt ur maskinen och vad finner jag? En svart vante, den fluffiga Farmor gett mig. Hur har den A: hamnat i tvättkorgen? B: i den vita tvätten och inte den svarta när jag sorterat den noga innan jag lagt in den?

I alla fall så kände jag direkt att Farmor är här och vill visa att hon finns här för mig. För er som inte vet så avled min Farmor förra påsken. Precis innan min mamma ringde och berättade att hon gått bort så ser jag ett ljus genom fönsterkarmen i fösntret där uppe i sovrummet där jag ligger vaken och jag undrade om vi glömt fönstret öppet så solen sken in där. Men det var ju helt stängt.
I alla fall, kul att du kom och hälsade på igen Farmor

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Får rysningar!

2012-01-19 | 13:05:50
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/
Sigrid säger:

Herregud! Vad jag önskar att jag fick ett sånt tecken från min mormor!

Hon kanske har gjort smågrejer innan men nu kände hur mycket du behövde henne.. Sjukt häftigt!

2012-01-19 | 20:16:33
Bloggadress: http://sigrida.blogg.se/
Cecilia säger:

Klart din farmor finns med dig <3

2012-01-31 | 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback