Besök

Idag åker vi och hämtar brorsan och hans flickvän på flygplatsen! Ska bli kul att få lite beök och göra lite roliga saker!

Vi åker om två timmar och jag borde sätta igång och städa men torkar spyor efter sjuk hund *härligt*
Gårdagens kväll spenderades hos Rosie med en flaska vin och lite skitsnack. Världen är allt bra orättvis men på så himla olika sätt. Hennes man riskerar att förlora sitt jobb och därför kan dom inte köpa sitt drömhus för 13 miljoner kronor. Tänk om det var mitt enda problem. Allas problem är olika och alla känner därför olika men på nått sätt önskar man att det var ens enda problem. I alla fall så ska det bli kul att ha en del av familjen här ett tag!
Vi funderar på att gå på bio ikväll och åka iväg en natt och bo på Glen Eagles hotellet lite norrut. Annars blir det nog en middag på NB's nyaste resturang Zittos.
En tjejkväll är planerad den 18 Februari så nu har man något att se fram emot i alla fall.
Tack för alla fina kommentarer och mejl!

Kommentarer
Monia säger:



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-29 | 22:03:15
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Lisa säger:

Tack Anna <3

2012-01-30 | 09:41:56
Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback