Mycket konstig mat

blir det tycker jag.

En kompis berättade på Facebook om några vitlöksbiffar hon skulle äta till middag och jag vart så sugen så jag sprang in i köket och rörde ihop dem, efter 10 minuter max låg dom i pannan och stektes så gött i pannan. Tog en bit och höll på att spy, nötfärs smakar skit mina vänner. Sjukt besviken vart den en tallrik All Bran med mjölk. Det kallas inte ens mat i mina ögon.

Idag till lunch vart det grekisk yoghurt, varma blåbär och All Bran.
Det som går ned bäst är kolhydrater och så lite kött som möjligt. Kött är äckligt men salami går bra än så länge. Det här kommer bli 7 låååååååånga månader och jag kommer rulla fram med alla kolhydrater jag käkar!

Snart rullar jag förbi dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback