Godmorgon!

Här är man trött vill jag lova! Jag ger all min 'vad det nu heter' till dom som jobbar heltid, det hade jag ALDRIG fixat! Inte en chans alltså. Jag orkar knappt sitta upp dagtid. Hade jag inte så ont i ryggen hade jag legat i sängen hela dagen och glott på folm och vilat. Men som sagt, ryggen ,den ryggen. Det är typ ryggslutet som gör ont, mest ont när jag ligger ned. Så jag är trött men kan inte ligga ned och sova för länge utan att få skitont.
Mår lite illa också tror jag minsann.

Imorgon ska vi ut och fira min födelsedag,
jag tänke pimpa en sopsäck, det är väk det enda som passar egentligen. Tanken att ta på mig smink och locka håret känns som att springa ett helt maraton. Ingen ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback