Vikt

Med tanke på allt jag tryckt i mig och hur lite jag gjort i och med två operationer så vart jag lite förvånad när jag vägde mig för första gången på flera månader. Jag visste ju ungefär vad jag vägde innan när jag gick på LCHF och var väldigt nöjd med min vikt och jag mådde bra. 
Med det konstanta illamåendet så var det mest bröd och pasta som gick att äta så jag var ju 100% säker på att jag gått upp minst tio kilo trots att kläderna fortfarande passar. Jag har verkligen tryckt i mig allt i kolhydratsväg och även frukt som jag aldrig gillat innnan. Jag är inte mycket för godis men chips och dipp kan man ju säga slunkit ned både en och två gånger i veckan. Jag har ju slutat gå 5km plus varje dag pga av illamående, dåligt väder och värk i armen.

RESULTATET? 2 KILO PLUS! Jag är nöjd med det. Med tanke på att jag gått upp två bh storlekar så ligger säkert det mesta där!
Enligt all gravidinfo jag läst är det normalt att gå upp allt från 0.5 - 4 kilo, vissa som kräks mycket går till en början ned i vikt. Men jag är nöjd med att på 3 månader bara ha gått upp 2 kilo. Då vet jag varför mina kläder fortfarande passar!

Kommentarer
Lucas Gustavsson säger:

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1500 läsare om du känner för det :)

2011-11-23 | 10:14:28
Bloggadress: http://modegrabben.webblogg.se/
Mother&daugther design säger:

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

2011-11-23 | 10:35:17
Bloggadress: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback