Vi håller tummarna för brevbäraren

för igår kom han inte med något kul till mig, bara till mina kunder! Jag har inget tålamod när det gäller att vänta på saker jag klickat hem så efter att ha väntat en vecka så sitter jag som på nålar.
Tvättmaskinen går varm och ska snart hängas ut, denna gång hoppas vi på att det inte börjar regna som i förrgår!
Imorgon börjar makens 'semester', vi brukar ju som sagt vara i Dubai i två veckor nu men i och med operationen, stygnen, infektionsrisken och graviditeten så stannar vi hemma. Så han är inte ledig i två veckor för jag vet helt ärligt inte vad vi skulle göra om vi bara satt här och glodde på varandra dag ut och dag in i två veckor. Visst kan man åka bort men med tanke på hur jag mår för tilfället så känns det allt annat än lockande. Så han har tagit ledigt Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Vi har inga direkta planer. Kanske blir lite 'home improvements'? Det finns ju alltid saker som behöver göras och fixas men det kanske inte är det man vill göra på sin mini-semester? Jag försöker ju jobba så mycket jag orkar dagtid så vi får väl se hur det går!
Imorgon kommer Louise hit och fikar en snabbis, hon ska lämpa av lite bebissaker hon hade hemma.
En sak vi ska göra i helgen är julkorten. Så vi måste åka till The Fort och printa ut dem och sen bestämma hur vi ska göra dem. Ska man klistra dem på färgat papper kanske och lägga i kuvert eller bara göra ett kort direkt och skicka som ett vykort? Ska bli kul, lite julmusik, lite glögg och en pepparkaka eller två kanske?
Kommer ihåg hur varmt vi tyckte det var, gick runt där i hamnen och svettades. Vad jag skulle ge för sol och värme idag! Värme ♥
Marbella 2011
Vi hade ju tänkt att åka tillbaka i sommarn men det blir nog tajt med en nyfödd bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback