Pyntet

Vart en liten julstjärna från Ikea i Söndags. Inget dom använder här så jag är väl ensam på gatan kan jag tänka mig!
Det är så mörkt och murrigt ute att den står tänd mer eller mindre hela tiden, ja förutom när vi sover då! Riktigt dåligt väder, visst är den slutet av November och vi ligger normalt sett vid poolen i Dubai vid den här tiden men kan det sluta blåsa kanske? Både jag och hundarna tycker det är jobbigt och när det spöregnar på samma gång blir livet liksom extra jobbigt!
Gjorde dock en god och värmade soppa vädret till ära och har väl ätit en fjärdedel kanske? Det vart rotfrukter och röda linser med en klick sour cream. Hundarna har en egen liten potion utan salt som dom ska få till middag, dom älskar soppa alla tre - knasbollarna. Dom ligger för övrigt under en filt och sover, alla tre. Tror dom blir lite sega med vädret dom med!
Sitter i PS och försöker fixa årets julkort. Har gjort en 4-5 stycken nu, alla fina på sitt sätt. Man kanske ska ha och skicka olika till olika folk? Familjen får ett, kunderna ett, vännerna ett?
Nu blir det nog ett bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback