Önskelistan

Jag har ju sett det här prickiga mönstret i olika bloggar och shoppar under som senaste åren och alltid tyckt om det. Rockabilly från märket Elodie! Nu när man har chansen att köpa det själv så kanske det känns lite uttjatat i Sverige men här är det inte så jättekänt! Mina favoritfärger är ju trots allt svart och vitt och lite rött är ju aldrig fel! Nu verkar det ju som om det mesta är slutsålt men det här skulle jag kunna tänka mig att pimpa vagnen och bebisen med!
Det finns ju mer saker i samma serie som mössor och napphållare men det som jag gillar mest är åkpåsen och regnskyddet. Men regnskyddet verkar vara helt slut på vartenda ställer jag kollat på.
Uppdatering. Jag har hittat regnskyddet på en engelsk sida för 500:-
Åkpåsen finns här för cirka 899:-
Filten för cirka 299:-
Dregglisen för cirka 159:-
'Fossingarna' för cirka 189:-
Ska kolla lite så dom passar vagnarna vi tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback