Mammakläder!

Mysig 'velour suit' från H&M i powder beige, kommer bli en favorit då dom jag äger nu är rosa allesammans!
Samma combo fast i en annan färg, Grey Marl - gråmelerad.
Pyjamas, den här ser jag redan fram emot att hoppa i och bara sova. Gud så mysigt!
Cardigan, tänkte ha på mig den på Jualfton? Smart rosett som man kan knyta ovanför magen. Har en svart tröja från Tommy Hilfiger jag tänkte ha undertill och ett par svarta skinny jeans som är lite förstora som jag hoppas kommer passa som handen i handsken lagom till jul! Så har man plats för lite skinka också!
Dom här har jag redan hemma men det vart fel storlek så jag ska skicka tillbaka dem och byta dem men som vanligt så är det ganska utsålt i dom flesta storlekarna. Skönt att ha lite bastoppar nu när det börjar bli kyligt!

Kommentarer
Lisa säger:

så fina :)

2011-11-29 | 12:50:18
Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback