Illa, jag mår illa!

Det verkar som om jag mår extra kasst var tredje dag ungefär. Igår kväll vid 11 trodde jag att jag skulle tuppa av! Att man kan må så illa? Så det var ju bara att trippa ned för trappen och hämta burken med Ginger Beer. Det är en alkoholfri dryck som smakar ingerfära, jag avskyr ingerfära men det ska tydligen hjälpa så det är bara dricka och se glad ut.

Vaknar nu på morgonen med en huvudvärk från hell. Tar en kopp the och en macka och hoppas på det bästa. Hade väl inga jättestora planer idag men att ligga på soffan och må skräp börjar ta på krafterna. Att aldrig känna att man mår helt på topp under tre månader är en lustig känsla. Hoppas brevbäraren kommer med roligheter nu på morgonen, det får bli första målet. Sen ska jag försöka ta julkort på hundarna! Vi får väl se hur mycket jag orkar.
I eftermiddag ska jag klicka hem lite nya kläder, mina skinny jeans börjar bli lite tajta runt magen så jag tänkte klicka hem lite myskläder så man ser någorlunda ok ut fast man går hemma och hasar och mår skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback