Godmorgon!

Ja då har man sovit som en kratta igen då. Det vart lite bättre där ett tag innan det började göra ont i såret efter det vart infekterat (igen) hundarna snarkar, värmepumpen går igång, solen går upp, makens larm går igång. Jag får ju ingen som helst skönhetssömn. Det positiva? Jag är inte alls lika trött på dagrana längre och har du den senaste veckan inte behövt ta en siesta på eftermiddagen för att överhuvudtaget lyckas att ta mig igenom resten av kvällen!

Mår fortfarande ganska illa från 4
slaget i några timmar framåt, en förbättring i och för sig då det var non stop innan men trots allt påfrestande. Men det kan bara bli bättre.

Så fort såret är läkt ordentligt
och stygnen är borta så ska jag ta mig till gymmet och börja göra kroppen redo för dom kommande 6 månaderna. Tänkte köra Pilates en gång i veckan och sen lite styrka för att hålla alla muskler i form. Ska köpa ett klippkort för Mum To Be massage också. Tror att det är viktigt att man är avslappnad speciellt i mitt fall som är ett 'stress case'.

Imorgon går vi in i vecka 14, fast det egentligen är exakt 13+0 så våra Torsdagar framöver är nu "ny vecka" för oss! Tiden går fort men ändå sakta, otroligt egentligen när man tänker på att man ändå gått runt och vetat i över 8 veckor av 13! Då blir det ju helt plätsligt en väldigt lång väntetid. Jag trodde som yngre att man kanske fick veta när man var 3 månader och så hoppsan så var man ju en tredjedel på vägen. Men icke! Har en Baby App på telefonen som jag kollar varje dag. Idag är den 190 dagar kvar till BF. Det är ju bara en gissning men det betyder ändå att man vart gravid i snart 100 dagar. Otroligt!

Om en månad åker vi hem till Sverige för att fira jul med familjen! Oj oj oj vad jag ska äta prinskorvar i år!
Glögg, nötter och russin ute i Skärgården - Jul 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback