Försöker få det lite fint här!

Det går sakta men säkert. Slängde ihop en header lite snabbt i PS då vi väntar på det snygga från Moster Tessan!

Nu väntar vi spänt på UL på Måndag
. Det första officiella så att säga. Då är det enligt deras beräkningar 12 veckor men vi får väl se vad dom säger. Orolig såklart om det ens gömmer sig något där inne. Ni får hålla tummar och tår allt vad ni orkar.
På Måndag vankas det även operation och jag är så spänd att jag har svårt att sova. Blir nog en liten siesta idag tror jag.

Idag är jag trött
som få efter en lång dag med vattenläcka och folk som snackar lite för mycket. Jag tycker inte man säger till någon som är med barn att det fortfarande är stor chans att få missfall etc etc även om man nu tror på det så kanske man kan hålla det för sig själv?

Kommentarer
taxi tess säger:

fiin header ;D

2011-11-08 | 22:20:24
Bloggadress: http://totzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback