Är det för tidigt?

När man planerat barnvagn sen man var 7 år gammal? Jag som aldrig skulle ha barn har vetat allt som man kan veta om barnvagnar och dess utveckling sen jag var gammal nog att läsa. Min första dockvagn som jag fick av min farfar var en Emmaljunga i vinrött med blommor på insidan. Den gick att fälla ihop och var helt underbar. Då bestämde jag mig för en Emmaljunga. Jag tycker dom är lite stora men jag tror att det kan behövas där vi bor med underlagen när vi är ute och går med hundarna. Jag är en gammaldagstjej och vill inte ha någon trehjuling eller massa plastiga skitvagnar. Den här har jag tittat på i flera år och den är jag bra sugen på att köpa.
Emmaljunga Combi. Är egentligen inget jätte-fan av combis men jag tror på fyra stadiga hjul med bra fjädring när vi är ute på åkrarna här.
Sen vill jag ha en lite mindre "stadsvagn" och då blir det självklart en Bugaboo som jag suktat efter sen dom kom ut och jag intalat alla i familjen att köpa när dom fick barn (och båda två lyssnade på mig och köpte den bästa vagnen såklart) men det är jag som har mest tur då dom utvecklat dom såpass sen dom började att nu är dom ännu bättre än när dom kom ut. Vi hade Gecko, Frog, Chameleon, 1 generation och 2 generation och nu Donkeyn. Ja Bee finns ju såklart men det är inget för oss med dom små hjulen. Det jag gillar är att man kan byta färg på den om man tröttnar, så det blir vår city vagn då jag inte har någon större lust att bära klumpen ovan in och ut ur bilen.
Jag vet att många tycker den är ful men den gör sig mycket bättre när korgen undertill sitter på.
Till en pojke blir det troligtvis mörkblå och grå och en tjej blir det röd och mörkgrå!

Kommentarer
Lisa säger:

Vad mysigt med en liten, vet ni vilket kön det blir :)

2011-11-18 | 12:24:00
Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se/
Lisa säger:

Ja det förstår jag :) Gud så roligt!

2011-11-18 | 13:21:24
Mikaela säger:

Bugaboo kan du stryka direkt. Det är sämsta jävla skiten, någonsin :P

2011-11-21 | 07:11:03
Bloggadress: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback