Vi tog en vända på stranden

jag och hundarna! Svinkallt men inte alls lika blåsigt som igår. Nu ligger hundarna och sover och jag tar en värmande kopp te. Det börjar redan skymma och jag tycker inte jag fått nått alls gjort idag.


Käkade lunch på pubben med mannen och ikväll blir den kinamat i grannnbyn N B. Var så himla gött sist och nu när man inte är ute och dricker vin längre så måste man ju göra något annat än att sova eller hur? Plus att man får melon till efterätt på kinastället alldeles gratis!

Man kanske hinner med en liten siesta? Känner mig riktigt trött nu efter all friskluft och flängande. Världens kö på posten då ALLA ska posta ALLA sina julkort på SAMMA gång! Så det är bara att se glad ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback