Vaknat på del sida av sängen

Hua, vilken natt! Somnade runt 11 tiden men slumrade mest då maken var på julbord med jobbet och skulle komma hem vid 12-tiden. Vid halv ett ramlar han in och när han väl kommit i säng var klockan efter ett. Och det var det, fanns inte en chans att jag kunde somna om. Jag räknade får och räknade till 300 ungefär, hann nog tänka igenom hela mitt liv och varenda problem jag haft eller har innan jag somnade om vid 3-tiden. Bara för att vakna vid 6 igen, räknade får för andra gången innan jag somnade ett litet tag igen för att vakna vid 7. Så idag är jag nog lite lättirriterad och den välkända "järnstången" i ryggen är tillbaka.

Världens goaste fika ♥


Tog det ganska lugnt igår trots allt. Min bakade potatis med skagenröra var höjdpunkten på hela dagen *skratt* Tog hundarna på en långis i solen och städade upp lite här hemma. Tycker inte jag gör annat.
Idag ska jag storhandla på nätet, skicka iväg lite paket, försöka komma på några bra födelsedagspresenter till maken som fyller år nästa Tisdag och jobba!


Men inte förens jag lunchat med Diane och firat henne födelsedag! Sen rullar veckan på och nedräkningen till Sverige har verkligen börjat. Nästa Tisdag packar vi oss själva och tre hundar i bilen för att köra 4-5 timmar ned till makens föräldrar för att fira en tidig jul, mannens födelsedag och lämna hundarna där över jul. På Torsdag kör vi till Manchester flygplats för att flyga med SAS till Arlanda där vi hämtas av brorsan. Vi stannar en natt i Stockholm innan vi styr bilen mot julfirandet i Norrköping!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Låter som att ni har underbara planer för julen med massa familj. Så mysigt! Här har också nedräkningen börjat. Om 10 dagar åker vi hem!

2011-12-12 | 11:18:06
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback