Uppdatering tandis!

Det visade sig vara bättre än billigare, det är tydligen GRATIS tandvård som gravid! Så nu ska man tydligen gå på undersökning var tredje månad och jag ska få en skena för min ena käke som knäpper.
Tydligen är den skev och ibland låser den sig. Inget nytt och inget som jag har ont av men hon sa att det kan ge huvudvärk så nästa gång ska dom ta avtryck och fixa nån snygg skena man sover med. Låter ju som en dröm NOT!  
Ush, jag känner mig så himla ful, blek och pluffsig! Kommer fortfarande i mina jeans fast det är lite pösigt runt midjan. Men det ser fortfarande bara ut som jag är knubbig, alltså ingen riktig mage! Ser ut precis som jag gjorde innan jag slutade äta kolhydrater. Nu har jag ju börjat igen för att få en mer 'all round' kost så jag känner mig bara svullen! Jag lovar så fort jag bara kan så tar vi tag i LCHF igen, har aldrig mått så bra och känt mig så bekväm i mina kläder så att säga.

Idag kom min delar av min beställning från H&M
och vilken besvikelse. Koftan som var så himla snygg på modellen sitter som en påse nötter. Stor som ett hus och det är 'bara' en Large men chansen att jag blir SÅ bred som vågar jag säga att ganska liten. Så den åker tillbaka. Pyjamasen är för kort så tröjan sitter som en gördel över bysten och inget som täcker magen överhuvudtaget. Så den åker tillbaka. Min fina röda julduk dock, DEN vart perfekt! Kanske kan vira in mig några varv i den till jul? Suck, ännu ett paket som skickas tillbaka, när ska jag lära mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback