TGIF

Hur kan man vara så trött och sova så dåligt? För det första kunde jag inte somna igårkväll, jag var hungrig. Så jag gick ned och käkade några riskakor. Vid 5 vaknade jag igen, hungrig, gick ned och tog ett glas mjölk men kunde INTE somna om. Vid 6 hade jag räknat till 300 får och somnade om igen för att vakna av att Baby ville in vid 8! Nu är man klarvaken och redo för dagen. Mer paket som ska skickas ut till sina nya ägare, lite jobb, lite städning och förhoppningsvis lite lunch med maken som är ledig idag då han jobbar imorgon.

Funderar lite på när jag ska ta julledigt? Är den 20 för tidigt? Ska bli ganska skönt att få stänga ned ett tag och bara ta det lugnt i nån vecka.
Har en ny 'craving' förresten, melon ♥ Tror jag är lite allergisk, det kliar dödskönt i munnen *skratt*
Idag ska 'alla' julkort skickas, vi har verkligen dragit ned på skickandet så jag tror inte det var fler än ett 20 tal! Nu var det gjort så var det ännu en sak att pricka av listan.
NU? Jobb!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Nej, inget bebisshopande ännu. Men några få julklappar har jag lycktas med. Melon gillar jag med!

2011-12-09 | 13:08:40
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback