Tänk om...

Man fortfarande såg ut såhär...
Just nu känner jag mig allt annat än snygg och den blusen åker tillbaka till H&M ögonabums! Ush, den vart bara fulare och kortare varje gång jag provade den. Så nu står det i valet och kvalet mellan soppsäck och pyjamas. ;(
Vad tycker ni?


Borde verkligen lägga på ett kol och sätta igång, hundarna ska matas, man ska dusha och fixa sig och när garderoben ekar tom så kan det ta sin lilla tid att göra iordning sig. Emma ska ha klänning på sig, folk ska vara glada att jag inte kommer naken! Det lutar åt en tröja och ett par byxor - vilken julfestlighet va? :thumbup:

Kommentarer
Jenny - gravid i New York säger:

Åh jag känner med dig när det kommer till att klä på sig! Det är inte lika roligt längre & jag förståår inte hur jag någonsin kunde gnälla innan jag blev gravid! Haha.



Är helt säker på att du är jättefin ikväll dock! :)

Ha så kul!

2011-12-16 | 21:45:11
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/
Cecilia säger:

Du var säker jättefin :)

2011-12-17 | 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback