Sjukhuset!

Jaha då ska man snart iväg till sjukan då. Något möte med någon läkare tror jag. Borde kanske ringa och se så jag vet om jag ska ta med mig något?
Har sovit som en kratta, vaknade vid 3 och var vrålhungrig och illamående. Bara smyga ned för trappen och ta en riskaka och en Actimel. Snöt mig och blödde (som vanligt) över hela min fina kudde från Lexington. Kissnödig efter det så inte mycket sömn alltså med andra ord. Trött som en gnu och jag mår fortfarande lite konstigt. Inte samma illamående som vanligt, tänk om det åår magsjukan. En av mina absoluta största fobier i livet är MAGSJUKAN! Jag har hellre huvudvärk i en vecka än magsjukan.
Beställde lite nytt från H&M nu på morgonen, jag har ju inga kläder att ha på mig känns det som. Klickade hem några toppar, några koftor och en klänning som jag tänkte ha på nyårsafton! Jättefin med lite rum för magen att växa i som man förhoppningsvis kan glida runt i utan att det klämmer och sitter åt. Det är egentligen så jag skulle vilja klä mig varje dag. I större tröjor och klänningar som inte är jeans och en tröja som man egentligen har på sig till vardags normalt.
Nu? En kopp te till!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Har också börjat lura på vad man skall ha på sig till jul och nyår med en växande mage...hm...

2011-12-06 | 19:40:23
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback