Så trött så jag stupar!

Fick avboka fikan i sista sekund, dels för det blåser livsfarligt ute och dels för att jag hade inte tid. Det tog aldrig slut med alla mejl, beställningar och frågor och mitt i allt kom en stor leverans från Puppy Angel som skulle packas upp, packas om och skickas. Det ligger fortfarande saker lite överallt och jag är bombsäker på att jag nog strulat till någons beställning i all röra.
Tigger snodde snabbt en leksak från lagret och nu är den hans hävdar han!

Det ringer på dörren och det är elektrikern som jag bad komma förra veckan, han klampar rakt in med sina skitiga skor efter jag spenderat morgonen med att städa då vi hade en värderare här i förmiddags! Så det vara bara att riva fram dammsugaren igen och städat upp. Men nu är elen fixad i alla fall och det är ännu en sak man kan bocka av på listan och vi kan nu sätta igång med den öppna spisen och renovera badrummet där uppe!
Jag är nu så trött att jag knappt vet vad jag heter och efter en 'take away' blir det en tidig kväll för mig, om det nu går att sova, det tjuter i huset då det blåser så kraftigt ute. Har beställt en bruschetta från den Italienska resturangen nedanför som jag tänkte sätta i mig, sen blir det ett skumbad och sen SÄNG!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Bruchetta såg gott ut, det måste jag göra i helgen.

2011-12-08 | 21:51:13
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback