Roligt!

Vi hade gått och lagt oss för att 'kolla' på en film, Die Hard 3, 'kolla' betyder i mitt fall somna som en klubbad åsna. Sagt ocg gjort, Bruce Willis hinner knappt dra sin pickadoll för första gången innan jag snarkar gött på kudden. Tills jag drömmer och mer eller mindre går i sömnen.
Mannen ligger brevid och kollar fortfarande på filmen när jag plösligt reser på mig och går till garderoben.
Maken frågar vad jag gör? Jag ska ha byxor är svaret.
-Nej men kom och lägg dig här!
-Nej jag ska ha byxor.
Så där står jag i garderoben och letar efter ett par mysbrallor. Drar på mig dom och går och lägger mig igen. Imorse vaknar jag och frågar mannen, varför har jag byxor på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback