Posten får tummen ned

eller ja, det kanske inte är postens fel utan företagen som är sega med att skicka sakerna? I alla fall så var brevbäraren tomhänt idag med. Nu börjar jag tappa sugen! Hur svårt ska det vara att skicka ett paket som betalades den 23 November? Jag vill ju ha hem mina saker NU! Så man får prova dem och se om det passar. H&M tar ju dock priset, där gjorde jag en beställning i slutet av October och dem sista 5 sakerna beräknas levereras den 16 December! Det betyder dock egentligen att dem levereras till firman som sen kommer ut med varorna och det brukar ta två-tre dagar så har jag riktig otur så hinner inte sakerna komma fram innan vi åker till Sverige.¨
Men jag forstätter att vara positiv som ni märker.

Inatt har jag haft svårt att sova för jag var så exhalterad efter gårdagens road trip! Inom sinom tid får ni ta del av det roliga med. Shoppande fortsätter på nätet och snart får vi nog flytta!

Nu vankas lunch med maken på pubben 'Golf Inn', blir en stor bakad potatis för min del!

Trevlig helg!

Kommentarer
Mikaela säger:

H&M's leveranstider är helt LOCO!

2011-12-06 | 11:03:06
Bloggadress: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback