Nu vänder det!

Vågar man säga det? Eller ska man vara tyst och glad? Jag mår inte ILLA! Det mina vänner är STORT! Var flera dagar sedan jag mådde illa och barnmorskan sa att at det är ganska vanligt att det vänder nu. Har mer energi och behöver inte sova mitt på dagen. Igårkväll var jag vaken till 11, det är stort! Så nu hoppas vi att det håller i sig.

Ikväll är det julbord med gymmet
, både jag och Emma är gravida så det blir nog ganska lugnt för oss i alla fall. Vi ska till ett ställe som heter 'Aberlady Inn' som ligger i grannbyn. Nya ägare och dom har precis vunnit nån 'award' för sin mat så det ska nog bli gott. Vissa partyprissar ska upp till Edinburgh och festa efteråt medan jag och Emma åker hem efter middagen.

Vad ska man ha på sig?
Toppen jag köpte från H&M är kort som en magtröja. Det kanske är för mina boobs är i samma liga som Pamela Anderson's *skratt* som toppen kortas upp. Men med ettt svart linne under kanske? Funderar på att slänga på lite brun utan sol så man slipper se ut som en albino ikväll. Man kan ju försöka se lite ordningsam ut!?

Tog en magbild idag,
den första. Ska bara ladda telefonen sen ska jag lägga upp den tänkte jag.

Kommentarer
Jenny - gravid i New York säger:

Åh vad roligt! Här ska jag börja läsa! :)

2011-12-16 | 14:18:21
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/
Cecilia säger:

Spännande!! :)

2011-12-17 | 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback