Min Julbock!

Här är han - Bertil!


Inhandlades från Ikea förra året när vi lite panikartat försökte skapa lite julstämning här hemma då jag låg däckad i svininfluensan. Det är ett under att den står kvar, jag trodde hundarna skulle tycka den var skitkul att gnaga på! Men han står stolt och orörd på golvet! Fick ju knäpp för två veckor sen och skulle börja dekorera inför jul, det har helt avtagit och det står någon sporadisk sak här och där, jag tappade nog sugen! Har en jättefin ljusstake från Cult Design jag fick av min finaste Farmor (rip) förra året i 30-års present.
Älskar Cult Design, tror jag har en eller flera saker i vartenda rum! Kök, badrum, matsal, hall, vardagsrum, sovrum...


Vilken klantskalle, spillde precis en hel kopp te över soffan, så går det när man inte håller full koll på vad man gör!

Blev bjuden på lunch hos Ashleigh på Lördag, ska bli skönt att få komma bort några timmar. Känns som jag suttit här hemma och degat i flera månader. Och bara väntat, väntat på operation, läkning, tid hos doktorn, 7 veckor, 8 veckor, 9 veckor, 10 veckor, 11 veckor, 12 veckor, möte med överläkaren till planera inför jul, födelsedagar. Ja ni fattar! Jag måste nog ta ig i kragen och ta mig ut mer, men illamåendet har ju satt stop för det på sitt sätt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback