Middag ikväll

blir köttfärsås och spagetti. Jag gillar inte rött kött någe vidare men av någon anledning går griskött bättre än nötkött när det gäller just färs. Med fem riva morötter och massor av vitlök så döljer man köttsmaken ganska bra. Oftast blir det Quorn just för att det inte är sådär luktigt och dant. Finns inget värre än när man steker färsen och det luktar gammal raggsocka. Hundarna fick också lite kokt grisfärs till middag ikväll och alla tre ligger nöjda och glada brevid mig under MIN filt!

Det vart en halvlång promenad med Diane och hennes galna stora Shetlandsponny till hund - Lucie. Bitande kallt fast vi gick i snabb takt. En latte hos mig och en munk senare så kändes det bättre.
'You have got to earn it to burn it'

Blir ett bad snabbt innan Tesco kommer med veckans mat som jag beställde sent igårkväll. Att man alltid ska lämna allt till sista sekunden när man står där med ekande kylskåp!
Imorgon vankas det fika hemma hos Terri med hennes två pojkar efter mitt sjukhusbesök. Onsdag ser lugn ut, blir att jobba för att få allt klart innan jul. Torsdag är jag väl halvt ledig och kanske tar mig upp till 'The Fort' och shoppar lite nu när jag kan köra igen. Helgen blir nog också lugn. Förhoppningsvis ska vi börja riva öppna spisen och fixa med den. Den är vårat enda projekt kvar nu egentligen förutom toaletten där uppe. Så förhoppningsvis har vi en snygg öppen spis innan jul *håller tummarna*

Såhär ser drömmen ut...
Vi fick dock ett prisförslag på 30.000:- som jag tycker är lite saftigt för något som man knappt använder?


Kommentarer
Lisa säger:

Åh så fint! Hoppas det är ok så står du med bland mina länkar. Hoppas du mår bra och lilla magen, kram

2011-12-06 | 09:58:29
Bloggadress: http://lisajadeholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback