Lite nytt på hyllorna

 



Vet ni när DHL behagade sig att komma? Halv SEX igår kväll. Så himla dålig service att dom inte ens kan säga för eller eftermiddag så man slipper sitta som på nålar hela dagen. Aja, nu är paketen på väg till Sverige i alla fall.
Nu är jag ju inte ute och far normalt sett på dagarna i alla fall men det känns annorlunda när man inte KAN gå ut om man nu skule VILJA det. Så jag fixade lite nytt på hyllorna för att hålla fingrarna i styr.


Vad tycker ni? En liten kaffehylla med 'sugar on a stick' nu använder vi inte socker hemma men dom är ju för söta!


Har sovit som en kratta igen,
måste komma på ett nytt ord. Sovit som en räffsa, funkar det? Jag räknar får och räknar kossor och inte kan jag somna om. Och jag vet inte varför. Jag är ju trött och jag vill ju sova. Men jag tror det är stressen. Jag måste lugna ned mig för det här funkar inte. När jag väl somnade om så väckte Baby mig med världens snarkning så då åkte han ut ur rummet!


Det har i och för sig blåst storm här igen,
så när jag låg där och filosoferade i min ensamhet så tänkte jag på vad som skulle hända om taken blåste av. Ligger bara bara kvar liksom, sjuka tankar. Taket verkar dock sitta kvar förutom några takpannor.


Hade så mycker energi igår,
sprang runt med klor och tvättade fönstrena, blir lätt lite mögel i skarvarna då det är så fuktigt här. Men jag kanske får börja meditera eller något?


Nu? Latte och frulle!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback