Julbord!

Ja såhär vart det efter mycket om och men. Provade en kjol men den kliade nått så otroligt runt magen så det blev jeans! Inte världens bästa bild, allt annat än lätt att se bra ut när man känner sig som en påse nötter!

Vi käkade middag och snackade en hel del, var hemma vid halv tolv i säng vid tolv. Ett gravid rekord!

Till förrätt beställde jag melon och räkor, låter som en lustigt kombo och inget jag skulle välja normalt sett men jag har ju lite dille på melon så jag tänkte 'why not'

Maten kommer och av ren vana så tar jag och drar pepparkvarnen ett varv över maten och ett stänk salt. På MELON?! Det smakade sådär alltså!
Huvudrätt var lax med hollandaisesås och efterrätt Profiteroles. Oj så mätt jag var efter det. Somnade som en klubbad häst och sov till halv nio! REKORD!


Nu sitter jag i soffan med hundarna
och en kopp te. Mannen jobbar (som vanligt) han hade dock snällt gjort igår tagit fram min resväska så jag kan börja packa inför Sverige, inte en dag för tidigt. Att jag satte igång att packa alltså! Idag ska jag packa inför Edinburgh, mer om det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback