Izziwotnot

En sån här vi jag ha till lill*ns rum! Tufft att hänga alla fina kläder så man kan se dom istället för att gömma undan dem bakom en dörr i en garderob. Märket heter Izziwotnot och har hur mycket fint som helst.
Det blir nog vita möbler där med, lättast att jobba med och matcha. Har dock ingen som helst aning om vilket tema. Ibland blir jag sugen på typ limegrönt, gult och orange (fast det är dem färgerna jag avskyr mest till mig själv) i ett zoo-tema.
Inte riktigt så pråligt som på bilden med samma stuk fast med vita möbler så det inte blir så mörkt. Men hur snabbt tröttnar man på det?
Ska göra ett ordentligt inlägg med olika teman jag kan tänka mig.

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Har en kompis som hade lite djungel och djurtema till sin första, det var väldigt fint. Men de nöjde sig med att måla vitt och ha en bård med djur på samt lite annat fint smått och gott. Blev ljust och fint tycker jag!

2011-12-15 | 12:42:32
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback