H&M

Jag blir lite smått tokig på H&M och deras 'service'. Nu har dom tagit bort saker från min beställning då dom säger att dom inte kommer in i lager igen. Tänk om jag skulle säga så efter 2 1/2 månad till mina kunder?! Då hade man ju kunnat köpa något annat istället för att sitta och vänta. Otroligt trist då dom inte ens kan erbjuda en ersättning för varan som kanske en annan färg eller liknande vara?!
Köpte ju matchande handdukar till köket så allt skulle matcha men nu hänger handdukarna där alldeles ensamma :(

Nu har dom i alla fall dragit pengar på kontot och en relativt stor leverans borde vara på väg, så förhoppningsvis har jag snart lite kläder att ha på mig för mysdressen från Cubus går på sista refrängen!

Fick precis spontanbesök av Andrea
, hon kom med chokladkakor - mums. En kopp te och lite skitsnack och världen känns som ett bättre ställe!

Brevbäraren kommer dagligen
med julkort och nu när dom flesta nått familjen hemma i Sverige så kan ni få se ett av våra julkort vi skickade ut i år.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback