Helt enkelt middag!

Ajamänsan, jag har blivit bjuden på middag ikväll så jag slipper sitta hemma själv. Har precis kört mannen till tåget, han ska till Edinburgh och Tiger Lily (igen) för sitt julbord med jobbet.

Jag blev då bjuden på middag av Rosie, den personen jag faktiskt känt längst här i byn. Hon är numetra gift och har en liten dotter - Bonnie Skye vars dop vi var på för några veckor sedan.
Ska bli skönt att få bli lite bortskämd och få lite hemlagad mat och snacka lite skit.
Allt är nu mer eller mindre packat och klart, ska bara till apoteket och hämta ut en salva imorgon sen är jag redo! Allt är skinade rent och luktar gott. 52 klor är klippta och tre små munnar har borstats inför resan till Yorkshire. Ska sova som en prinsessa inatt efter jag sättter på mitt 'out of office' på mejlen - nu är det officiellt SEMESTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback